Využití ústředny

pic2Naši luxusní ústřednu lze využít mnoha způsoby a snížit tak náklady jak na personální vytížení zaměstnanců, tak i za telekomunikační služby.

Stáhněte si nabídku ve formátu PDF právě teď.

Luxusní ústředna nabídne širokou škálu služeb pro optimální fungování a provoz Vaší obchodní společnosti bez ohledu nutné technické vybavení nebo jeho údržbu.

!! Nabízíme telefonní čísla ze všech krajů ČR !!

Naše ústředna je plně automatizovaná a je vybavena plným přístupem do administrace, kde si dle vlastní volby kdykoli nastavíte způsob přijetí hovorů nebo jejich vyřízení a přesměrování.

VIRTUÁLNÍ TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA

  • Chcete ušetřit za firemní hovory ?
  • Chcete mít absolutní přehled nad hovory v rámci firmy ?
  • Chcete, aby se zákazník dovolal vždy kompetentní osobě/zaměstnanci ?
  • Chcete mít vlastní ústřednu a přitom neutrácet peníze za zařízení či operátorku ?

Posuďte sami, jaký přínos v těchto ohledech může mít pro vaši firmu virtuální telefonní ústředna Telfa.

test-zdarmaCO JE LUXUSNÍ ÚSTŘEDNA?

Naše Luxusní ústředna Vám umožňuje mít profesionální zákaznickou linku či call centrum, jaké ještě donedávna nebyly menším firmám dostupné. Přináší veškeré funkce standardních “hardware“ telefonních ústředen a navíc poskytuje spoustu dalších výhod plynoucích z možnosti individuálního nastavení podle konkrétních požadavků klienta, popř. provázání na další software (Exchange, informační systémy atd.). To vše za více než příznivou cenu.

CO ZNAMENÁ VIRTUÁLNÍ TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA?

Znamená to, že si můžete nechat zaregistrovat vlastní číslo pevné linky (případně nechat převést vaše stávající), které se stane vaším call centrem konfigurovatelným přímo přes webovou stránku. Vy sami si pak jednoduše nastavíte, co uslyší lidé po vytočení Vašeho čísla. Například volajícího uvítáte a sdělíte mu, kam se dovolal. Dále ho necháte vybrat, do jakého oddělení chce přepojit a hovor se podle jeho volby přesměruje. Pokud volaný nezvedá telefon, nebo je již po pracovní době, může zákazník zanechat hlasovou zprávu, která Vám přijde na e-mail ve formátu mp3.

CO ÚSTŘEDNA UMOŽŇUJE?

  • Mít jediné číslo, na kterém budou dostupní všichni pracovníci bez ohledu na to, kde se právě nacházejí.
  • Při odchozích hovorech volba nejlevnější cesty hovoru dle volaného čísla pro snížení nákladů.
  • Snížení nákladů při hovorech do zahraničí (volba nejvhodnějšího operátora, nebo možnost pořízení zahraničního čísla, přes které se hovory uskuteční).
  • Možnost sestavit víceúrovňové menu, které volajícímu přehraje základní informace a navede ho na osobu či skupinu odpovědnou za danou oblast.
  • Lze nastavit skupiny příjemců (operátorů) a určit, mají-li se vytáčet simultálně, postupně či dle délky čekání.
  • V případě nespojení hovoru lze nastavit automatické přesměrování na další kompetentní osobu či skupinu.
  • V případě nedostupnosti telefonního čísla lze ukládat hlasové zprávy a ty rozeslat emailem.
  • Nahrávat hovory a vést podrobné statistiky, z nichž lze např. zjistit průměrnou čekací dobu volajících, vytíženost příjemců atd.
  • Vytvoření skupin volajících (např. VIP zákazníci volají přímo, některé skupiny volajících jsou spojovány jen v určitém časovém rozmezí např. 7:00 – 18:00, atd.)
  • Snadná konfigurace přes webové rozhraní, VoIP, či propojení s gateway.
  • Možnost přiobjednat pozici v GSM bráně, kam lze umístit vlastní SIM kartu. Umožňuje volání v rámci paušálu (v rámci firmy zdarma). Vhodné pro spojení s techniky v terénu.
  • Volajícího či volaného lze přepojit do hlasové zprávy i akcí v průběhu hovoru. Velice vhodné pro zaznamenání důležitých údajů/úkolů. (Např. potřebujete-li na základě telefonátu vytvořit nabídku a poslat ji zákazníkovi, přepojíte se na vytvoření hlasového úkolu, k němuž se zaznamená číslo volajícího a úkol se předá zvolenému oddělení vaší firmy.)
  • Řečový syntetizér převede psaný text na nahrávku lidským hlasem jediným kliknutím. (Vhodné při vytváření menu a při krizových situacích, kdy je potřeba přehrát speciální informaci.)
  • Ovládání zvenčí pomocí tzv. API, které umožňuje těsnou integraci např. s Vaším zákaznickým systémem s minimálními náklady.

VÝHODY ÚSTŘEDNY

Nemusíte kupovat ústřednu za vysoké desítky tisíc korun, naše řešení ji plně nahradí ve virtuální podobě. Veškerá konfigurace probíhá v řádu minut přes jednoduché webové rozhraní. Nezávislost na operátorovi – změníte-li poskytovatele hlasových služeb, Telfu si můžete ponechat. Lokačně nezávislé použití – kdekoliv ve světě se přes internet můžete připojit k vaší vlastní ústředně a telefonovat zcela zdarma v rámci firmy či za lokální sazby v rámci ČR.

CO POTŘEBUJI KE ZPROVOZNĚNÍ VLASTNÍ ÚSTŘEDNY

  • Nejjednodušším způsobem je zaregistrovat si zkušební provoz zdarma na adrese https://admin.luxusniustredna.cz/zaregistrovat nebo nás kontaktovat a zažádat o přidělení telefonního čísla, případně převod Vašeho stávajícího.
  • Použít můžete stolní telefony, které se místo do telefonní linky připojí k přívodu internetu, nebo postačí do Vašeho počítače nainstalovat program, tzv. softwarový telefon, a s použitím sluchátek s mikrofonem telefonovat přímo z počítače nebo notebooku.
  • Vymyslet plán hovoru, tedy co se stane když se na číslo někdo dovolá. Nastavení do ústředny si následně můžete nastavit sami přes webové rozhraní, nebo si nechat vše nakonfigurovat od nás.
  • Chcete-li nechat nastavení na nás a nemít žádnou práci se zprovozněním služby, zavolejte nám na 245 007 010, sestavíme s Vámi plán hovoru, nainstalujeme potřebné vybavení a zaškolíme Vás i Vaše zaměstnance.

Pro provoz ústředny nepotřebujete žádné prostředky, vybavení ani obsluhu. Provoz je plně automatizován dle Vašeho nastavení a to NON-STOP.

Pokud nechcete přímo volat z Vámi vybraných čísel, nemusíte mít ani vlastní telefonní přístroj. Veškeré hovory budou zpracovány a přesměrovány na jakékoli telefonní číslo bez ohledu na jeho umístění či mobilitu.

BUĎTE VŽDY DOSAŽITELNÍ !
Až Vám na vybrané číslo zavolá zákazník, manželka nebo kamarád a vy už nebudete v kanceláři, nikdo nic nepozná a hovor přijmete například na svém mobilu.

K provozu naší ústředny není třeba vůbec nic. Pokud chcete využívat telefonní hovory pak Vám postačí pouze připojení k internetu o rychlosti nad 0,5 Mbps.
Svou rychlost připojení k internetu si můžete otestovat zdarma ZDE.